Kommentszűrés
’13 feb
10
21:17

Farsangi ki vagy-vagy?

Írta: Onleanyblog

Szerző: Onleány

Jókedvvel vagy kényszeredetten?
Túl jó pár ovis és iskolai farsangon, bevallom, alig várom a végét. Különben is, múljon már a tél! (Lotte)
Ez a január-február szerintem olyan vacak és kilátástalan, hogy jól jön, ha van mit ünnepelni. A jelmezkészítés gondolatára kiver a víz, hülye éjszakai vagdosás, kényszeredett feszengés jut először eszembe, de aztán többnyire magával ragad a dolog és kilépek a gyöpösségből. (Szofi)
A farsang a legnagyobb gazságok egyike, amit anyák ellen rendszeresen elkövetnek. Nem okozna traumát, ha az emberiség történelméből egyik évről a másikra kiradíroznák ezt a szép néphagyományt. (Fakirma)

Csak gyermekes verzió vagy mulatság felnőtteknek is?
Beöltözni évente egyszer szoktunk bohókás családommal, de ez nem a farsanghoz kötődik. Talán ezért is jó móka! (Lotte)
Családos farsangon voltam, csak felnőtt verzión még nem, pedig jó lenne, ha nem fanyalgókból állna a társaság. (Szofi) 
A waldorfos szülőnek azért (is) jó, mert nem kell eltöprengenie ezen a kérdésen, a kétféle mulatságot egyszerre űzheti. (Fakirma)

Saját készítésű jelmez vagy ipari gyártású?
Tavaly kartonból napokon át szerkesztettem a legóember jelmezt. Sok munka öt percért, ráadásul kényelmetlen lett. Idén egy turkálóból oldottuk meg mindhárom beöltözést. (Lotte)
Volt már, hogy nagyon örültem annak a bolti lepkeszárnynak....de alapvetően a saját ötletre szavazok. Addig jó, amíg lehet irányítani a gyerekek elképzelését. Én letárgyalom velük, hogy mit nem tudok, nem akarok megcsinálni. (Szofi)
Házi készítésűeket lopkodok össze jártamban-keltemben. Az idén Anyustól nyúltam le a cuccot, forduljatok hozzá bizalommal, az aranyszínű férfitanga még ott árválkodik a farsangos dobozában.(Fakirma)
 
Állatos vagy emberi?
Volt már csacsi, sütőtök, angyal, autóversenyző, lovag és cowboy. Nincs tematika. (Lotte)
Azt hiszem, nálunk még sosem volt állat. Az az elméletem, hogy teljesüljön a szerepvágyuk, és állatosat még itthon is elvétve játszanak, talán ezért nem is kértek ilyet. Pár évig ment a királylány-tündér nem túl egyedi vonala, illetve újra és újra tűzoltó. Bú idén mondta először, hogy valami érdekeset szeretne, elég volt a tündérekből. Mézeskalács-emberke lett, aminek örültem, mert könnyű volt  megcsinálni. (Szofi)
Az emberi sokkal egyszerűbb. A fiúk mindig nyüves állatok akartak lenni, a lányok szerencsére roppant sivár lelkűek és legeslegjobban királykisasszonynak és balerinának szeretnek öltözni. (Fakirma)
Tombola vagy zsákbamacska?
Zsákbamacska-párti vagyok, a tombolából csak sírás-rívás van, ha nem nyerünk. Tombolán körbejárnak a megunt plüssök, az a ciki, ha sajátot húzunk ki. (Lotte)
Mifelénk semmi ilyesmi nincs, csak evés-ivás, zene, tánc, jelmez. (Szofi) 
Utálok mindenféle szerencsejátékot. Inkább a tombola, ott van egy kis esély, hogy nem nyerünk semmit, és nem kell hazavinni egy újabb funkciótlan lótúrót a fostengerünkbe. (Fakirma)

Süti sütés vagy vásárlás?
Sütés. Megsütöm, elcipelem, aztán megvesszük. (Lotte)
Nálunk kifejezetten tartós holmikat kértek, ezért a sütést kizártam. A boltban kerengve viszont elment a kedvem, hogy megvegyem a századik műkaját, amik ellen a hétköznapokon is kilátástalan csatát vívok. Ezért vittem jó szörpöt, mazsolát, aszalt gyümölcsöt. Ezeket az enyémek szeretik, szóval nem öncélú jófejkedés. Na, nem is került elő a farsangon, de nem bánom, volt elég keksz meg mifene. Már nem az az  ünnep, ha néha pilóta kekszhez jutnak, mint a mi időnkben. (Szofi) 
Érthetetlen módon, mostanában sütök. Azt hiszem, tényleg öregszem. (Fakirma)

Tánc a gyerekekkel vagy nem égeted magad egy tornaterem közepén?
Csupamosoly igazi kislány, szeret pörögni-forogni. A bátyjaira nem számíthat, az apukája nem akar égni, maradok én táncpartnernek. (Lotte)
Nálunk szülőmentes a farsang, és szerintem nekik ez így jó. Volt közös álarckészítő délután zsíros kenyérrel, az pont elég volt. (Szofi) 
A farsangban az egyetlen örömteli pillanat, amikor a gyerekkel (vagy nélküle) égethetem magamat (vagy a gyereket) a tornaterem közepén. (Fakirma) 


Címkék: rólunk ki vagy-vagy? onleány

A bejegyzés trackback címe:

https://onleany.blog.hu/api/trackback/id/tr645104337

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása