Kommentszűrés
’12 dec
23
21:32

Ki vagy-vagy az ajándékozásban?

Írta: Fakirma (Onleány Társasblog)

Szerző: Onleány

Jobb adni vagy kapni?
Adni jobban szeretek. Tényleg! (Lotte)
"Gyerekkoromban a legnagyobb álszentségnek tartottam, ez "a jobb adni..."mondást. Ma már tényleg jobban élvezem.(Szofi)
Csak akkor szeretek adni, ha ki tudom találni a másik titkos vágyát. Sajna ebben elég rossz vagyok. Én viszont szinte mindennek tudok örülni., ráadásul nem is csinálok nagy titkot a vágyaimból. Szóval kapni szerintem egyszerűbb. (Fakirma)

Saját készítésű vagy üzletben vásárolt?
Ha van időm, vegyítem a kettőt, idén nem volt, vásároltam. (Lotte)
Többségében bolti, túl lassú vagyok a nagy gyártási folyamatokhoz, de azért idén is lesz valami saját (remélem, ugyanis még nincs kész). (Szofi)
A fiaimból a kreativitás-modul teljesen hiányzik, azt hiszem ezt tőlem örökölték, így hát sosem bajlódtunk egyéni ötletekkel.. A lányaimban viszont túltengenek  a sajátajándék-gének, szóval most szívok rendesen, a lakás úszik az akrilfestékben és porcukorban. Utálok minden saját készítésű cuccot, de hősiesen viselem a megpróbáltatásokat. (Fakirma)
Internetes rendelés vagy boltokban lökdösődés?
A netes vásárlás még nem honosodott meg nálunk, lökdösődök. (Lotte)
Annyira emlékszem, még egy régi lakásban, a számítógéppel való ismerkedés korában levágtam egy szónoklatot a netes vásárlás rémétől ihletetten. Ma már nagyon szeretem, és elég sokat használom, ezért külön élvezet időnként egy-egy boltba bemenni. Így pont jó.(Szofi)
A számítógép fóbiám győzedelmeskedett a tömegiszonyom felett. Szerencsére félig gyeses kismamaként megengedhetem magamnak, hogy akkor vásároljak, amikor a többi rendes ember a munkahelyén robotol, így a tömeget többé-kevésbé idén is sikerült elkerülnöm. (Fakirma)

Előre átgondolt lista alapján vagy intuitív jelleggel?
Elég jó vagyok a gyors és hatékony vásárlásban, listát nem viszek, fejben játszom. Szerencsére ritkán lövök bakot. (Lotte)
Elképzelésekkel indulok, ami felülírható. (Szofi)
Ha jobban belegondolok, az életemben még soha, semmit nem csináltam átgondolt lista alapján. (Fakirma)

Utolsó pillanatban vagy időben ráhangolódva?
Mindkettőre volt már példa. (Lotte)
Hosszú évekkel ezelőtt egy nagynéném olyan plasztikusan mesélte el, a rendre 24-én délelőtt vásárolni induló férjének eseteit a lavórral (mert nem volt már más), vagy a kirakatból bevett féloldalt kifakult fürdőköpennyel, hogy megfogadtam, ilyet soha nem teszek. Azért előfordul, hogy marad az utolsó napokra, de 24-re már azért nem. (Szofi)
Időben kezdem el frusztrálni magam, de mégis mindig minden az utolsó pillanatra marad. (Fakirma)

Tárgyi vagy lelki?
A gyerekeknek tárgyi, a felnőtteknek lelki. Idén Ő és én előadunk valamit. De ez még szigorúan titkos! (Lotte)
A lelkemet mindenbe beleteszem, de ilyenkor tárgyakkal is lazítom a dolgot. Idén pont semmi performansszal nem készülök, még énektanulással sem stresszeltem a családomat.(Szofi)
Változó, és nincsenek elvárásaim magammal szemben. Idén még ehhez képest is alulmúltam magam lelkiekben. (Fakirma)

Könyvutalvány vagy könyv?
Könyv! (Lotte)
Ne vicceljünk, én azt szeretném, hogy AZT a könyvet olvassa el. (Szofi)
Könyv. Esetleg kajautalvány. Bendőnek. (Fakirma)

Meglepetés vagy szájba-rágott instrukciók alapján?
Nem szervezek meglepetés akciókat, nem is szeretek kapni ilyet, ugyanakkor a rendelést sem adok le és nem is veszek fel. (Lotte)
Tudom, hogy néha az igazi ajándék egy konkrét vágyat teljesíteni, remélem, megérzem, mikor jó úgy. Ugyanígy nem csak személytelenségre utalhat, ha valaki nálam tapogatózik, bár olyankor rettentő zavarba jövök. A kedvvel szerzett meglepetést viszont nagyon-nagyon szeretem kitalálni és kapni is. Az olyan megható, hogy valaki rólam gondolkodott! (Szofi)
Számbarágósan jobb szeretem. (Fakirma)

Visszafogottság vagy habzsi-dőzsi?

Nincs habzsi-dőzsi, mert akkor elvész az öröm. (Lotte)
Pár évig kompenzáltuk a gyerekkori sóvárgást, és túl sok szaloncukrot vettünk, és minden ismerős gyereknek  ajándékot. Ma már egyrészt kevesebb a pénzem, másrészt elborzaszt a "túletetés". Az örömöt nem szabad betemetni. (Szofi)
Nem tudok mértéket tartani ajándékban sem, a megcsömörlés idén is elkerülhetetlen. (Fakirma)


Címkék: rólunk ki vagy-vagy? onleány

A bejegyzés trackback címe:

https://onleany.blog.hu/api/trackback/id/tr495104282

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása