Kommentszűrés
’12 aug
25
09:21

Tökfa

Írta: Fakirma (Onleány Társasblog)

Szerző: Fakirma

Lotte és Szofi elmentek Kőszegre a Tranzit bálba, engem itthon hagytak, hogy válogassam szét a konkolyt és a tiszta búzát, mellesleg tegyek fel minden nap friss posztot az Onleányra (ezt persze már csütörtökön elmulasztottam). Itthon semmi érdekesbe nem botlottam, csak Preember kertjében erre a tökfára, amin fénykorában dió termett. Álldogáltam kicsit alatta, hátha a nagy sárga izé átváltozik tökhintóvá, de nem történt semmi ilyesmi, sőt sajnos húsz évet sem fiatalodtam nagy hirtelen. Ezért Királyfinak üzenem, hogy  Kőszegen értelmiségi fiatal családokon és Orbán Viktoron kívül mást nem nagyon talál, én viszont itthon  mariskázom  a döglesztő hőségben, ha erre jár, ugorjon be, és hozzon magával pénzt, meg egy hétszemélyes autót.


Címkék: inspiráció tranzit fakirma fesztivál a határon

A bejegyzés trackback címe:

https://onleany.blog.hu/api/trackback/id/tr575104114

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Fakirma (Onleány Társasblog) 2012.08.25. 09:21:00

Ne mondd már te is Lotte, hogy megbolondultam! Az tényleg egy nagy tök! Amúgy örülök, hogy megjöttél, magányos volt itt az Onleányon!:)

lotte 2012.08.25. 09:21:00

Jövőre téged sem hagyunk itthon, mert tököket látsz nélkülünk a diófára. Hova vezet ez?! Köszi a helytállást Fakirma, Szofi még nyaral egy pöttyöt, én meg újra a vártán.

Fakirma (Onleány Társasblog) 2012.08.25. 09:21:00

Hahaha!
Ezek szerint látsz reményt, hogy az idő normalizálódásával én is normalizálódok? Anyus, édes ez a túláradó optimizmus!

anyus 2012.08.25. 09:21:00

Már zsoltibékánál is hőgutára gyanakodtam.

süti beállítások módosítása