Kommentszűrés
’11 nov
26
18:51

Újrahasznos koszorú - Pulcsis

Írta: FiloSzofi


 Szerző: FiloSzofi

Mi is készültünk itthon Colette játékára, leadások ide vagy oda, az nem lehet, hogy csak mi maradjunk ki. Mióta beköszöntött a hideg, én legszívesebben egy nagy kötött norvégmintás kesztyű lennék, ezt az életérzést nem tudtam levetkőzni a koszorúk anyagválasztásában sem. Körülnéztem, mi van itthon, és valahogy mindig a puha, kötött holmikon akadt meg a szemem:

Koszorú I. - Pulcsis
A kötött pulcsi egy régi barátom anyukájának a keze munkája, még az egyetem alatt került hozzám. Sajnos elöl elszakadt, és nagy is egy kicsit, így viszont lehet nyúzni. A két gyereksálat a nagymamám kötötte a kétéves Búnak. A bujtató pont jól jött titkos hurkoláshoz.

 

Annyit csaltam, hogy gyertyák alá szánt fehér kistányért  kivettem, mert mesterséges fényben fényképezhetetlen volt. 

Masnis:


Pompomos:


Címkék: inspiráció advent filoszofi

A bejegyzés trackback címe:

https://onleany.blog.hu/api/trackback/id/tr365103642

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ms.disz 2011.11.26. 18:51:00

Tök jóóóóó!:))
lájkolom:)

süti beállítások módosítása