Kommentszűrés
’11 okt
27
10:42

Minden nőnek saját parkolót!

Írta: Fakirma (Onleány Társasblog)

Bután álltam a parkolóházban, és azon gondolkodtam, akkor ez most nekem jó, vagy éppen porig aláztak. Végül a lelkemben dúló harcból az emancipált traktoroslány-énem került ki győztesen: igen, jár nekünk a szélesebb parkolóhely (már csak azért is, hátha traktorral jövünk vásárolni). Ember aztán végleg meggyőzött:."Cucóka, igazi fellélegzés lenne az agyon-nyomorított autónknak és a családi kasszának, ha te csak női parkolóhelyeken állnál meg!"
Buzog bennem a tettvágy: mi az, hogy egy egész  parkolóházban mindössze három megkülönböztetett jelzéssel ellátott szélesebb sávot találtam?! Még az én szerény matematikai képességeimmel is könnyen belátható, hogy súlyos aránytalanságról van szó a férfi autósok javára. Azt hiszem, civil mozgalmat indítok a jogorvoslás érdekében. (Tehetséges dalszerzők és csinos, tettre-kész énekesnők jelentkezését várom mozgalmi nótánk megszületéséhez!). A koncepció még kidolgozásra vár. Égető kérdés, hogyan lehetne az autókat nemek szerint megkülönböztetni (biztos vagyok benne, hogy számos gaz férfi próbálná meg bitorolni a MI parkolóhelyeinket). Matrica? Rendszámtábla? Igazolvány? Esetleg egységesítsük a járművek színeit, az egyszerűség kedvéért rózsaszínre és világoskékre?
Zafirma


Címkék: inspiráció fakirma

A bejegyzés trackback címe:

https://onleany.blog.hu/api/trackback/id/tr965103537

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ms.dixlekszia 2011.10.27. 10:42:00

Tudom,későn reagálok,de azért ithon párszor emlegettük a "női parkolás" kérdését,és nálunk egyértelműen felháborodtak az emencipu....
Önérzetes lány testvérem,egész felháborodott-nagyon
büszke autó vezetési képességére,én akki azért halogatja már tíz éve a jogsit,hogy óvja magát és környezetét,kicsit megértőbb vagyok:)

girzs 2011.10.27. 10:42:00

szerintem a lányoknak biciklis útvonaltervezőt, ami jelzi azokat az utcákat is, ahoa ne kanyarodjon, mert szembejönnek.

zafirma 2011.10.27. 10:42:00

Zseniális! Tuti benne lesz a kiáltványunkban!

Lotté 2011.10.27. 10:42:00

Eleve készítsenek keskenyebb és rövidebb női autókat, esetleg emeletes változatban, hogy több gyerek is elférhessen benne, feltétlenül figyelve arra is, hogy a gyerekülésben utazó aprónép becsatolása ne járjon a leszázalékolás veszélyével.

süti beállítások módosítása