Kommentszűrés
’12 dec
29
12:01

Írta: Fakirma (Onleány Társasblog)

Szerző:

A diéiház az diliház. Akár ünnepre, akár egy szürke hétköznapra ébredünk. Legfeljebb az aktuális  kellékek és a keretek változnak meg. Én például a Karácsony környékén  alatt úgy teszek, mintha egy tök normális család tök normális tagja lennék. Nem veszekszem, nem sikoltozom és nem tépem se a saját, se a másik haját. Idén is jól szerepeltem.
Karácsony reggelén kiskarácsonyt dúdolva húztam át a pisitengerben úszó hitvesi fészek (előző este cserélt) ágyneműjét.
Nem fenyegettem Embert elköltözéssel, amikor megtaláltam (az előző este kivasalt) egy tucat inget a szekrénye aljára begyűrve.
Még mindig gondoltam nem mondtam, hogy


A bejegyzés trackback címe:

https://onleany.blog.hu/api/trackback/id/tr75104288

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása