Kommentszűrés
’12 feb
19
22:00

Írta: Onleanyblog

Szerző:

Mire elértem amit akartam,  kiment a divatból.
Tulajdonképpen magam vagyok a saját nénikém.
Persze ez nem igaz, azért vetem ide ilyen lazán.
Van egy csomó  meggyőződésem, hitem, no és még elvem is, amiből ha csak kettőt felsorolok, azonnal megrajzolják belőle a szellemi térképemet. Az emberek, mint a google (a barátod), néhány információt a leggyakoribb együttállásokkal azonnal kiegészítenek, ebből jönne ki, hogy két keresőszó rögtön a saját öreganyámat rajzolná ki.

Szóval, mire megházasodtam, az egész kiment a divatból. Én kifejezetten ezt akartam (a házasságot), erre vágytam, és nekem is nehéz volt megvalósítani. Megtalálni az igazit egyáltalán nem könnyű még úgy sem, hogy szocializációmat és szociális beágyazottságomat tekintve elég jól voltam eleresztve.

Nem is akarok úgy csinálni, mintha nem érteném, ami körülöttem zajlik, sőt nem érteném meg azokat, akik ezer és egy okból nem tartják fontosnak, kizárólagosan preferáltnak a házasságot, csak nem értek velük egyet.



A bejegyzés trackback címe:

https://onleany.blog.hu/api/trackback/id/tr725103840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása