Kommentszűrés
’12 jan
14
20:35

Szombat esti zene - ZAZ-tól HAZa

Írta: Onleanyblog

Szerző: FiloSzofi

Ugye ott hagytam abba az öreges posztnál, hogy majd kiülünk a ház elé és zenélünk, és akkor lesz boldogság. De ekkor már nehezen fog új dologba az ember, ezért jobb ha most elkezdjük, és soha nem is hagyjuk abba.

Kerestem is ház előtti zenét, tudom, nem fogok újat mondani, de hallgassátok őt, ha már sikk is szóbakerült:


Azon gondolkoztam, hogyan lehet megfogni ezt a ritmust, amellett, hogy lehengerlő olyan idegen is, ez a zene nagyon máshonnan jön. Azzal szórakoztam, hogy egy-egy szakasz után leállítottam a zenét, és tovább improvizáltam. Persze azonnal eltértem az eredetitől - nem csak színvonalban, hanem mindenhogy. Azonnal átírtam a ritmust.

Megkérdeztem


A bejegyzés trackback címe:

https://onleany.blog.hu/api/trackback/id/tr235103777

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása