Kommentszűrés
’11 nov
29
19:11

Jézus kisinge

Írta: FiloSzofi

Szerző: FiloSzofi

Kicsit megkésve, de kikerültek a Jézusnak szánt ingek. Amúgy sem hemzsegtek volna a jópontoktól, és nem csak azért, mert nem voltak jók a gyerekek, inkább én nem voltam ott. Ahogy alaposabban utánagondoltam ennek, megint ugyanoda lyukadtam ki, hogy a szülők egyik legfontosabb dolga, hogy a valóságot feltálalják a kicsiknek.  A szülő hiányának egyik megragadható jele, hogy nincsenek felszínre hozott kincsek, csak a tenger. 



A jópontokat berajzoljuk
egy-egy papír kisingre
Karácsonykor majd felkerül
a fára mindenki inge.

Jópont-e, ha az Elekest
nem hívom fenekesnek,
Ágnes cipőjét bekötöm,
nehogy megint elessen?

Ha Dorottyára ráadtam
pulcsimat a szünetben,
mert az övé csupa vizes,
s ültem a fűtőtesten?

Jópont-e, ha a Johanna
az ágyon hemperegve
folyton rám dől, én pedig
még egyszer sem verem meg?

Jópont, ha nem mondok csúnyát
úgy, hogy mások hallhassák,
ha nem dobálok ablakot,
 nem kergetem a macskát?

A vécé fúj, gusztustalan,
és senki sem csinálta!
Jópont-e egy határozatlan
kakának lehúzása?


A bejegyzés trackback címe:

https://onleany.blog.hu/api/trackback/id/tr165103654

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása