Kommentszűrés
’13 jan
13
12:13

Ki vagy-vagy a hajkoronáddal?

Írta: Onleanyblog

Szerző: Onleány 

Korona vagy csak egy gonddal több?
Korona, és egy kicsit elhanyagolt háziállat. Ez nekem a hajam, és még sok minden. (Szofi)
Keret, amivel tulajdonképp nincs sok bajom. (Lotte)
Egy gonddal több. Negyven éves kísérletezgetés után se tudom még, milyen frizura áll jól nekem. (Fakirma)

Hosszú vagy rövid?
Hosszú. A kerek arcommal, és a göndörödő hajammal nem tudom elképzelni, hogy rövid hajjal ne lennék maga a '80-as évek. Vagy 80 éves. (Szofi)
Hosszú. Rég szeretnék egy vagány, igazán rövid fazont kipróbálni, de valahányszor nekirugaszkodtam, a fodrász lebeszélt és a székben ülve megfutamodtam. (Lotte)
Sajnos úgy nézek ki hosszú hajjal, mint egy elfuserált rajzfilmfigura. Ezért aztán mindig rövid, különböző változatokban. A lényeg, hogy fül mögé lehessen tűrni, csak a mozdulat kedvéért. (Fakirma)


Eredeti szín vagy festett?
Jaj, már megint én leszek az ősember a posztban: idegenkedem (magamon) a hajfestéstől. Az eredetileg szőkés-barnás-vöröses viszont kezd krumplihéjbarnára váltani, amitől szintén idegenkedem, ezért időnként próbálkozom a hajszínélénkítéssel - nem sok sikerrel. Ha majd rendesen őszülni kezdek, akkor ez a dilemma is eldől. A színezés felé. (Szofi)
Sötétbarna vagyok, így kilátszana minden korral járó fehér hajszál. Miután ezt nem szeretném, festek. Világosbarna hajfestékkel ugyanolyan sötétbarna sikeredik. Reménytelen a Nagy Átváltozás. (Lotte)
Büszkeségem, hajam színe rég a múlté. Az emlék kedvéért havi rendszerességgel próbálom a méz-szőke árnyalatot a fejemen összepancsolni. Sikertelen vállalkozás. (Fakirma)

Fésű vagy kefe?
A tíz ujjam, meg valami szélesfogú ősemberszerszám. (Szofi) 
Kefe. (Lotte)
Sosem értettem, mire való a kefe. Most már tudom: hisztis kislányok fejének kapirgálására. A bog marad, de a lelkiismeret tiszta: én megpróbáltam. (Fakirma)

Fodrász vagy magad?
Ahányszor életemben fodrásznál voltam, vagy nagyon ronda lettem, vagy minden ugyanaz maradt -  sok pénzért. (Szofi) 
Csatlakozom Szofihoz, ráadásul nem szeretek fodrászszékben ülni, inkább fekszem egy kozmetikus kezei alá. Átlag évi egy alkalom. (Lotte)
Fodrász, elég gyakran. Várom a csodát, időnként megtörténik. (Fakirma)

Extrém vagy konzervatív?
Magamhoz képest konzervatív, de a hivatalban extrémnek számított...(Szofi)
Afféle extra egyszerű viselet: hajgumival vagy kiengedve. Volt néhány alkalom, mikor igazi frizurát csináltak valami puccos dolog okán, de utáltam benne lenni, s amint csak lehetett szétszedtem az egészet. (Lotte)
Jellegzetesen jellegtelen. (Fakirma)

Hajgumi vagy csat?
Néha próbálkozom, de mint elefánton a masni, elvész. Ha zuhanyhoz felcsavarom, jobban tart, mint a gumi. (Szofi)
Gumi. Fogyóeszköz. (Lotte)
Hajkendő a futáshoz. Szigorúan a pályán, sötétben. (Fakirma)



Címkék: rólunk ki vagy-vagy? onleány

A bejegyzés trackback címe:

https://onleany.blog.hu/api/trackback/id/tr705104305

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

lotte 2013.01.13. 12:13:00

Abszolút! De asszem, azért nem olyan rossz a helyzetünk, mert a hossznál fontosabb a mennyiség. Kevéske, vékony szálú hajjal nehéz lehet.

ilka a nap 2013.01.13. 12:13:00

Lotte, ez a fodrászszékben kimúló forradalmi hevület ismerős. Bár én néha bele is vágtam (szó szerint, hehhe), de nem véletlenül nem állt jól. Egyszerűen vannak hosszúhajú lányok és rövidhajúak.

süti beállítások módosítása