Kommentszűrés
’12 dec
10
02:29

Ki vagy-vagy a hideg télben?

Írta: Fakirma (Onleány Társasblog)

Szerző: Onleány

Korcsolya vagy síléc?
A családunkban a síelésnek nagy hagyománya van. Még alig tudtam járni, de jóatyám már a Chopokról kergetett le síléccel. Ezért aztán fel se merült a saját gyerekeimnél, hogy ne ez lenne az élet rendje. Amúgy utálok síelni, mert hideg van. (Fakirma)
Egyszer síeltem életemben, korcsolyázni se nagyon tudok, otthon semmi hagyománya nem volt a téli sportoknak. Régi vágyam egy hófödte hegyen telelni, szeretném, ha legalább a gyerekek nem maradnának ki ebből a mesevilágból. (Lotte)
Én úgy nőttem fel, hogy eszembe sem jutott, hogy a síeléshez én is hozzájuthatnék, ezért nem is vágyakoztam rá. Nyilván hagyományhiány is, mert biztos lehetett volna olcsó buhera módon is csinálni, ha eszünkbe jut, hogy közünk lehet hozzá. Őszintén szólva azt sem értem, hogy lehet ma már általános népi sport, és iskolai program, amikor most tényleg drága. (Szofi)
Madáretető vagy hulljon a férgese?
Állandó lelkiismeret-furdalás. A madárfóbia miatt sikoltozom, ha madarak csipegetnek a kertemben, de ha Ember magára vállalja az etető-projektet, becsukom a szemem és hagyom. Szegény kis tollas jószágok nem tehetnek róla, hogy egy idegbeteg nőszemély lakik az otthonukban. (Fakirma)
Etető. Fáról lógatva a kertben és asztalon, a konyhai teraszon. Egyik kedvenc téli élményem a konyhaasztal mellől nézegetni az ide-oda röpködő vörösbegyeket, cinkéket, verebeket. (Lotte) 
Belvárosiként nem nagyon jut eszembe, hogy madáretetőt csináljak, pedig itt is lehetne. A vár alján például vannak lelkes madárbarátok, tele is van ocsmány kivágott műanyag flakonnal. Kellene szépeket csinálni! (Szofi)
Csizma vagy bakancs?
Bakancs párti vagyok, nagyobb magabiztosságot ad, mint egy tipegős csizma. A szoknyához viszont nem szeretem a trampli lábbelit, ezért kezdek megbarátkozni a csizma műfajával is. (Fakirma)
Csizma! Kiskoromban volt egy gyűlöletes, kopogós hótaposóm, amit utáltam, most viszont kimondottan szeretem a csizmákat (persze, nem a hótaposót), sőt, egyenesen szexi viseletnek tartom. (Lotte)
Mindkettő, vagy inkább a hibridek. Jó cucc lenne a csizma, kár, hogy olyan  könnyű vele átcsúszni a közönségesbe. És kár, hogy annyi nő esik ebbe a hibába. És mikor ér már végett a hegyes orr uralma?  (Szofi)

Alpok vagy Kanári szigetek?
Bár utálom a telet, nem sóvárgok melegebb égtájak után. Ha van elég forraltbor, akár még a hegyekben is jól érzem magamat. (Fakirma)
Egyszer jártam téli évszakban meleg égtájon. Fura érzés volt februárban légkondit kapcsolni, napozni a tengerparton és friss gyümölcsöket enni. Azért nem bánom, hogy volt benne részem. (Lotte)
Nem nagyon sóvárgok egzotikumok után, főleg egzotikus állatok után nem. Ebből következne az Alpok, de az meg olyan felszerelésfüggő. Azért egyszer szeretnék egy kockás takarós, kandallós hegyi panzióban zsibbadni a forralt bortól, meg fagyöngy alatt csókolózni. Valahogy mindig ez a jelent jut eszembe, nem az, hogy valamelyik csúcsot hódítom meg a szuper anorákomban. (Szofi)

Télapó vagy Mikulás?
Mikulás. Azt hiszem. (Fakirma)
Miklós püspökhöz ragaszkodunk! (Lotte) 
Mikulás. Ez a télapó, ha belegondoltok annyira profán műszó, hogy ha hallani sem bírnék a kereszténységről, akkor is lehangolna. Persze, nagyon megszoktuk, ezért csak akkor hat így rám, ha néha tényleg belegondolok. (Szofi)

Téli álom vagy hóemberépítés?
Soha, semmilyen körülmények között nem vagyok hajlandó hóembert építeni, ugyanúgy, mint ahogy a  trutyis családi szőrt se szedem ki a fürdőkád lefolyóból. Szerintem minden rendes, kötelességtudó háziasszonynak jár néhány feladatmegtagadás.(Fakirma)
Havas a kert, de még nem készült el az idei első hóember. Igaz, a húsleveshez elhasználtam minden sárgarépát. De ami késik, nem múlik. (Lotte) 
Gyerekkori maradvány a hóesés iránti áhitat, de többnyire maradok a passzív csodálatnál. Úgy érzem, akkor leszek öreg, ha őszintén tudok majd a hóra haragudni. Mivel a telet mindig városban töltöm, a kétévente egyszer esedékes egy hóemberre nincs vízhatlan kesztyűm. Csak ezt utálom. (Szofi)
Rumos tea vagy forralt bor? (Szofi)
Mindegyiket szeretem, de ha választanom kell, akkor inkább a forralt bor, nagyon édesen. (Fakirma)
A forralt bor gyakoribb vendég a háznál. Lényeg, hogy iható borból készüljön, jól legyen fűszerezve és ne legyen túl édes. (Lotte)
Hát bor. Mi más? (Szofi)


Címkék: rólunk onleány ki-vagy vagy

A bejegyzés trackback címe:

https://onleany.blog.hu/api/trackback/id/tr435104264

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása