Kommentszűrés
’11 dec
7
22:33

Sütöttünk szív nélkül, szeretetből

Írta: Fakirma (Onleány Társasblog)

Szerző: Fakirma

Lotte  anti-háziasszonyok számára is garantált sikerélményt biztosító tésztáját meggyúrtuk:



A tésztát kinyújtottuk:

Kiszaggattuk:

Megsütöttük:


Feldíszítettük (a tojásfehérjés-zacskós trutymózást nem mertem bevállalni, Ember a sarki boltból hozott előre gyártott mézeskalács-díszítő tubusokat):



Királykisasszony kezét dicséri az ez évi díjnyertes mackó farm, hatalmas kukikkal felszerelkezve:


A kommersz csapat így néz ki:


A munka végeztével többé-kevésbé összetakarítottam a disznóságokat:


Rájöttem, hogy egyetlen szív alakú formát sem sütöttünk, így nincs mit küldenünk az Onleányok nevében az Operaház előtt rendezett jótékonysági eseményre. Holnap kezdhetjük az egész sütést elölről!



Címkék: inspiráció advent mézeskalács fakirma sütni szívből

A bejegyzés trackback címe:

https://onleany.blog.hu/api/trackback/id/tr205103683

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Lotté 2011.12.07. 22:33:00

Nem találom a töltőjét a gépnek..ha meglesz, felteszem.

Fakirma (Onleány Társasblog) 2011.12.07. 22:33:00

Egy képet felrakhatnál róla (mármint a szívecskékről, nem a mocskos konyháról, abból van nekem is),kíváncsi vagyok!

Lotté 2011.12.07. 22:33:00

én is most hagytam abba, megyek és zuhanok az ágyba. Megmentettem a becsületünket, csak szíveket csináltam, meg néhány kósza emberkét és csillagot. A konyhában ragad minden,ma már nem takarítok, de azért jó volt!

süti beállítások módosítása