Kommentszűrés
’11 jún
8
18:44

Intro6- A Pápa

Írta: Onleanyblog

Nagyon szép kép. Szögezzük le: református vagyok, de akkor is Ő A Pápa, aki ez enyém is egy kicsit. Hogy is hangzik a jelmondata? Totus Tuus. Egészen a Tied! De jó is lehet! Hol vagyok én ettől?
(Lotte)

- Sokáig azt hittem, hogy a pápa ab ovo olyan, mint A Pápa. Aztán felnőttem, ő meghalt, és az egyházat nem tartja többé egy szent Atlasz. Mondom felnőttem, és így is merek az ég alatt sétálni.
Jó reklám volt Jézusnak, és még a „ Nem-Menő Katolikus Egyházat” is el lehetett vele adni. (Szofi)


Címkék: intro rólunk pápa hit

A bejegyzés trackback címe:

https://onleany.blog.hu/api/trackback/id/tr235103374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.

süti beállítások módosítása